DİSCOVER ANATOLİA X (19.07.2013)

DEĞERLİ DOSTLARIM , ROTARY İLE YAŞAMLARI DEĞİŞTİRİN.

Discover Anatolia X etkinliğinin kulübümüz ile ilgili olan kısmı dün akşam itibariyle , genç misafirlerimizi Kayseri Rotary Kulübüne , Kayseri de teslim etmemiz ile birlikte sona erdi.
Kaleiçi Rotary Kulübü tarafından 19.07.2013 Cuma saat 09.30 da ATİK te kulübümüze emanet edilen 10 genç misafirimizi ilk olarak Kaleiçi yat limanından saat 11.00 de  hareket eden tekne ile güzel bir tura çıkardık.Turumuzda ,bir önceki dönem başkanımız sayın Mustafa Aykut Ege , Falez Rotaract Kulübü başkanı Merve Gültekinler, Sezen Akıncı ve rotaract kulübü üye adayı iki genç arkadaşımız ve tur şoförümüz de bizlere eşlik ettiler.Teknede hep birlikte öğle yemeği yendi ve gençlerimiz Akdeniz in mavi sularında yüzmenin keyfini çıkardılar.Bol bol güneşlendiler ve bu zamanın  geçmesini hiç istemediler. Saat 17.00 ye doğru tekrar Kaleiçi Yat Limanına döndük. Liman Simitçisinde , Özcan Kalaycı ile değerli eşi Bilge ve  çocuklarının katılımıyla Türk Çayı eşliğinde simit yedik. Gençlerimizden ilk olarak Özcan dostumuzun ev sahipliğini üstlendiği Hırvatistan dan gelen Stela Vondra yı yat limanında dostumuza ve ailesine teslim ettik. ATİK e döndüğümüzde ev sahibi olarak misafirlerimizi ağırlayacak dostlarımız Ömer Lütfi Nalbantoğlu , Çek Cumhuriyeti nden gelen Renata Motalikova ile Polonya dan gelen  Eva Dzwoczyk  i , Murat Çalık dostumuz Çek Cumhuriyeti nden gelen Kathrin Decknerova  ile Fransa dan gelen Camille Delory i , rotaract kardeşimiz olan ve değerli dostumuz Akın Akay Akıncı nın kızı  Melis Akıncı İtalya  dan gelen  Roberta Gaia Pessina yı ,Falez Rotaract Kulübü başkanımız Merve Gültekinler , Litvanya dan gelen Maksimas Loginovas ,İtalya dan gelen Alessia Tallone ve İspanya dan gelen Candela Mena yı ,Falez Rotaract Kulübü asbaşkanımız  Seda Tüzel Hollanda dan gelen Herma Van Benthum u  alarak konaklayacakları evlerine götürdüler.
Ertesi sabah 20.07.2013 saat 09.30 da ATİK te tüm genç misafirlerimizle buluştuk. Buradan hareket ile Perge ören yerine gidildi. Burada tarihi yerler gezdirilerek bilgi verildi. Daha sonra Kurşunlu Şelalesine geçildi. Burada yaz sıcağına rağmen şelalenin serinliğinde güzel zaman geçirdik. Kurşunlu Şelalesi gezimizin ardından Manavgat a doğru yola çıkıldı. Manavgat Rotary Kulübü başkanı Fehmi İncidiş in oteli Febeach de öğle yemeği yendi ve yemek sonrası misafirlerimiz havuz da serinlediler, güneşlendiler. Daha sonra Manavgat ve Side tarafını otobüs ile gezerek Antalya ya hareket ile gençlerin isteği ile bir avm de mola verdik. Gençlerimiz bir süre alış veriş yaptılar. Akşam üzeri saat 18.00 civarı Terra City ve 18.30 da da ATİK te misafir gençlerimizi ailelere teslim ettik.
22.07.2013 Pazar günü saat 09.30 da ATİK te buluşuldu. Ailelerimiz ile misafir gençlerimiz duygusal bir veda anı yaşadılar. Ve saat 10.00 gibi Kayseri ye doğru yola çıktık. Konya da yöresel lezzetleri tatmaları açısından ayran eşliğinde bıçak arası diye adlandırılan pide ve Künefe ikramında bulunduk Saat 18.30 da Kayseri Rotary Kulübüne misafir gençlerimiz teslim ettik.
Değerli dostlarım bu bilgileri sizlerle paylaşırken bu uluslararası nitelikteki projede kulübümün bir bütün olarak hareket ettiğini görmekten gurur duydum. Bu projede bizlere evlerini açan değerli rotaryen dostlarıma , rotaract kardeşlerimize ve bizi bu organizasyonda yalnız bırakmayarak eşlik eden önceki  dönem başkanımıza  şükranlarımı sunarım.
Bu konuda derlediğimiz fotoğrafların yer aldığı sunumumuzu ilk toplantımızda sizlerle paylaşmaktan mutlu olacağız.